برادر

ساخت وبلاگ

حفاظ شاخ گوزني  و هر آنچه بايد بدانيد!

شايد امروزه استفاده از انواع مختلف حفاظ ها باعث مي شود که شما بتوانيد امنيت ساختمان خود را تحت کنترل داشته باشيد. در واقع استفاده از حفاظ هاي مختلف يکي از آسان ترين راه هايي است که شما ميتوانيد ساختمان خود را از تردد سارقين محافظت کنيد. دقت داشته باشيد که انواع مختلفي از حفاظ ها وجود دارند که از بين آن ها ميتوان به قيمت هر متر حفاظ شاخ گوزني اشاره کرد. حفاظ شاخ گوزني  يکي از انواع حفاظ هايي است که شما ميتوانيد براي حفظ موقعيت ساختمان خود از آنها استفاده کنيد.

 

قيمت هر متر حفاظ شاخ گوزني

اين نوع حفاظ ها معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غيرمجاز افراد محافظت خواهند کرد اما به سبب اينکه هريک از انواع ساختمان هايي که شما در آن سکونت داريد از نظر ارتفاع ديوار، موقعيت جغرافيايي ساختمان و ميزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند ميتوان گفت که انواع گوناگوني از اين نوع حفاظ ها نيز ساخته شده است که از بين تمامي آن ها حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي ترين و شناخته شده ترين نوع اين حفاظ ها هستند. شرکت هاي مختلفي در زمينه توليدات اين نوع حفاظ ها فعاليت مي کنند که هر يک از آنها اين نوع از توليدات را با توجه به روش هاي خاصي انجام مي دهند و حتي ميتوان گفت که برخي از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نيز به شما نيز در اين زمينه کمک هاي شاياني خواهند کرد.

حفاظ شاخ گوزني  چيست؟

قيمت هر متر حفاظ شاخ گوزني در واقع يکي از متداول ترين و همچنين شناخته شده ترين انواع حفاظ هاي روي ديوار است که به يک شکل سنتي است. حفاظ هاي سرنيزه اي از دوران هاي قديم به اشکال سنتي براي انواع خانه ها و همچنين مکان هاي ديگر مورد استفاده قرار مي گرفتند. اينطور گفته مي شود که انواع سنتي حفاظ هاي سرنيزه اي با فاصله اي اندک از نرده ها نصب مي شود که در قسمت هاي بالاي آن ها درست مانند نوک تيز يک نيزه خواهند بود. اگرچه اينطور گفته مي شود که اين نسل از نرده ها ديگر منسوخ شده و مورد استفاده قرار نمي گيرد و حفاظ هاي شاخ گوزني جاي حفاظ هاي نيزه اي را گرفته اند اما باز هم امنيت آنها مانند نوع هاي قديمي نخواهد شد و حتي حفاظ هاي نيزه اي مدرن نيز امنيت کمتري دارند اما نمي توان کارايي زياد و قابل قبول آن ها را کتمان کرد. اين نوع از نرده ها در واقع مانند انواع ديگر داراي تراکم بسياري روي ديوارها و ارتفاع هاي متفاوت هستند و به رنگ هاي متنوعي نيز موجودند. دقت داشته باشيد که علاوه بر مدل هاي سنتي، حفاظ هاي سرنيزه اي که از ميله هاي صاف و عمودي از جنس ميلگرد تشکيل شده اند وجود دارند. نمونه هاي بسياري از اين نوع حفاظ ها روي ديوار وجود دارد که با يک ظاهر زيبا و همچنين رنگ هاي متنوع نيز ساخته مي شوند. جديدترين نوع حفاظ هاي سرنيزه اي نيز حفاظ شاخ گوزني  مدرن است که امروزه بسيار بيشتر از گذشته مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

حفاظ شاخ گوزني  

حفاظ شاخ گوزني  مدرن چيست؟

نمونه اي بهبود يافته از حفاظ هاي سرنيزه اما حفاظ شاخ گوزني  مدرن است که در طراحي هاي مربوط به آن تمامي عيوب و همچنين مشکلات حفاظ هاي سرنيزه اي سنتي حل شده است. حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن اما از جنس ميلگرد هستند. يکي از خوبي هاي اين نوع حفاظ ها اين است که مطابق با سليقه مشتري در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. همچنين تراکم و ارتفاع آن ها نيز متفاوت خواهد بود. بين حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن و همچنين حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي و سنتي تفاوت هاي بسياري وجود دارد که از جمله آنها مي توان به همين ساختار خاص و تغييرات ويژه در اين قسمت اشاره کرد. البته بايد بدانيد که حفاظ هاي سرنيزه اي هم در واقع يکي از ابتکارات شرکت هاي ايراني است که امنيت منازل و همچنين شرکت ها را تا حد بسيار زيادي فراهم مي کند. در بخش بعدي مي خواهيم شما را با مشخصات کلي حفاظ هاي سرنيزه اي آشنا کنيم پس با ما همراه شويد.

 

حفاظ هاي کلي سرنيزه اي

مشخصات کلي حفاظ شاخ گوزني

به طور کل ميتوان گفت که حفاظ هاي سرنيزه اي جديد از نظر شکل ظاهري اندک تفاوتي با حفاظ هاي قديمي از اين نوع دارند. البته تغييري که در اين زمينه به وجود آمده است بيشتر در راستاي زيبا شدن و همچنين افزايش کارايي آنها بوده است. نرده هاي ديواري در اين زمينه با حفاظ شاخ گوزني  شباهت هايي نيز دارند اما به مراتب کارايي نرده هاي ديواري از اين نوع حفاظ هاي بيشتر است. جالب است بدانيد که اغلب اين حفاظ ها در سه ارتفاع مختلف 100، 120 و همچنين 150 سانتي متر ساخته مي شود. البته در ساخت اين نوع از حفاظ ها يک رايج ترين نوع تراکم نيز وجود دارد که شامل 16 رديف اصلي در هر شاخه مي شود و طول هر شاخه نيز تقريبا برابر دو متر است. شرکت هايي که در زمينه ساخت انواع حفاظ هاي سرنيزه اي فعاليت مي کنند به شما اجازه مي دهند تا به صورت کاملا معتبر خريد خود را انجام دهيد.

 

حفاظ هاي سرنيزه اي

دقت داشته باشيد که امنيت بخشي از خانه است که نمي توانيد با آن شوخي کنيد. شما نميتوانيد از انواع بي کيفيت نرده ها استفاده کنيد و در نهايت دچار مشکل خواهيد شد چرا که امنيت خانه شما دچار آسيب خواهد شد. از گذشته تا کنون نياز به امنيت يکي از نيازهاي اساسي بشر بوده است که نمي توان نسبت به آن بي تفاوت بود. هرگونه کوتاهي در اين زمينه مي تواند به مشکلات جدي بينجامد که در واقع براي شما خوب نخواهد بود. شايد حفاظ شاخ گوزني  مهم ترين نوع حفاظ ها نباشد و با توجه به اينکه امروزه خانه ها تمام هوشمندسازي شده اند هم ممکن است که اين نوع حفاظ ها در واقع به شما حس ايمن بودن خواهد داد. بهتر است که شما حفاظ شاخ گوزني  را از مراکز معتبر در اين زمينه خريداري کنيد تا بتوانيد کار نصب و همچنين خدمات پس از فروش را نيز دريافت کنيد. با استفاده از اين نوع حفاظ ها، امنيت خانه خود را تامين کنيد.

 

 

 

برادر...
ما را در سایت برادر دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,شاخ,گوزنی,و,هر,آنچه,باید,بدانید!, نویسنده : کاووسی فر emmtehann6 بازدید : 176 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:17

نرده آهني محافظ پنجره دو جداره و کارايي هاي آن

زماني که صحبت از حفاظ پنجره  به ميان مي آيد، بدون شک ميدانيد که منظور همان ميله هايي هستند که از جنس فلز يا استيل ساخته مي شوند و يک حفاظ را براي پنجره هاي شيشه اي و قابل شکست شما ايجاد مي کنند. اما چرا نرده آهني محافظ پنجره دو جداره امروزه جز بخش هايي است که نميتوانيد در ساخت خانه و مکان هاي ديگر از آن صرف نظر کنيد؟

کارايي هاي نرده آهني محافظ پنجره دو جداره

زماني که صحبت از نرده آهني محافظ پنجره دو جداره به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فکر هستند که حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد. با توجه به اين که در ساختمان هاي امروزه، امنيت مقوله اي است که حرف اول را مي زند، ميتوان گفت که نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره يکي از مهم ترين بخش هايي است که بايد به آن دقت کنيد و بعضا مي توانيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب کنيد. زماني که شما ميخواهيد يک خانه را اجاره کنيد و يا بخريد، بايد به امنيت درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد. امنيت يکي از مهم ترين بخش هاييست که براي زندگي در يک ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما کمک خواهد کرد.

نرده آهني محافظ پنجره دو جداره دوجداره

امروزه اغلب پنجره هايي که در ساخت خانه و يا به طور کل ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند دوجداره هستند. شما ميتوانيد در خانه خودتان لوازم و وسايل با ارزشي را نگهداري کنيد اما آيا ميتوانيد امنيت آن ها را نيز تضمين کنيد؟

زندگي روزمره ايجاب مي کند که شما اغلب در خانه حضور نداشته باشيد و همين هم باعث مي شود که خانه شما ايمن و ضدسرقت نباشد. در اين حال اينکه شما بتوانيد از يک حفاظ مناسب براي درب ها و پنجره هاي خود استفاده کنيد، علاوه بر اينکه از ورود غير مجاز افراد جلوگيري مي کند، از سقوط ناگهاني افراد و همچنين وسايل در شرايط مختلف نيز جلوگيري خواهد کرد.

زماني که صحبت از امنيت خانه مي شود، نخستين بخشي که در ذهن شما پررنگ خواهد شد نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره و درب است. اين حفاظ ها در واقع تاثير بسزايي را در امنيت خانه و ساختمان شما خواهند داشت چرا که ميتوانند حين ورودهاي غيرمجاز مانند يک سد محکم عمل کنند.

نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره

با تمامي حرف هايي که گفته شد، باز هم عده اي تصور مي کنند که نصب نرده بالکن تنها براي درب ها و همچنين خانه هايي کاربرد خواهد داشت که قديمي تر هستند و درب ها و پنجره هاي امروزي که تمام هوشمند ساخته مي شوند ديگر نيازي به اين نوع حفاظ ها ندارند. لازم نيست براي شما يادآوري کنيم که هرچقدر هم تکنولوژي رو به پيشرفت باشد راه هايي که براي شکستن آن به وجود خواهد آمد نيز بيشتر خواهد شد. در اين حال بهترين کاري که ميتوانيد انجام دهيد اين است که اين تفکرات را دور بريزيد و به دنبال يک حفاظ محکم براي خانه خود باشيد. اگر شما منزل يا ويلايي داريد که در آن سکونت نمي کنيد، به طور قطع نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره مي تواند به شما در اين زمينه کمک کند و امنيت را براي شما فراهم آورد.

گذاشتن نرده آهني محافظ پنجره دو جداره چه مزيتي دارد؟

يکي از نکاتي که بايد به آن دقت کنيد اين است که نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره علاوه بر اينکه به شما کمک مي کند امنيت خانه و ساختمان تان بيشتر شود، باعث افزايش زيبايي نماي ساختمان شما هم خواهد شد. اينطور نيست که تمامي نرده هايي که شما از آنها استفاده مي کنيد تنها شکل آهني داشته باشند بلکه ميتوانيد با استفاده از انواع مختلف نرده آهني محافظ پنجره دو جداره زيبايي را نيز براي ساختمان خود به ارمغان بياوريد. در اين حال، تنها کاري که بايد بکنيد اين است که نمونه هاي موجود را بررسي کنيد.

اگر شما از نرده آهني محافظ پنجره دو جداره استفاده کنيد در واقع از ورود سارقان به محل سکونت خود جلوگيري خواهيد کرد و همچنين از قاب و شيشه پنجره خود نيز حفاظت مي کند. شايد تصور شما اين باشد که محل سکونت و زندگي شما شرايط خاصي دارد که نياز داريد از پنجره هاي ضد سرقت استفاده کنيد. در اين حال نصب نرده آهني محافظ پنجره دو جداره استيل ميتواند به شما در برقراري امنيت محل زندگيتان کمک کند.

انواع نرده آهني محافظ پنجره دو جداره

پيش از هرچيز بايد بدانيد که نرده آهني محافظ پنجره دو جداره هم انواع مختلفي دارد. شما ميتوانيد از انواعي استفاده کنيد که براي ساختمان شما مناسب هستند. معمولا نرده آهني محافظ پنجره دو جداره در جنس ها و همچنين مدل هاي مختلفي توليد خواهند شد که در نهايت روي پنجره شما نصب مي شوند و شکل آن ها را به کلي تغيير مي دهند. انتخاب نوع حفاظ نيز کاملا به سليقه و همچنين ميزان امنيت شما بستگي دارد. البته برخي از حفاظ ها هستند که براي شرايط آب و هوايي خاصي ساخته مي شوند و براي مثال مي توانند مانع از ورود نور خورشيد به داخل ساختمان شما شوند. در اين حال بهتر است که با يک متخصص در اين زمينه هم مشورت کنيد تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد.

نرده آهني محافظ پنجره دو جداره آهني

يکي از انواع حفاظ هاي پنجره، حفاظ آهني است که مقاومت بسيار زيادي دارد و در شکل ها و اندازه هاي مختلفي توليد مي شود. اين نوع حفاظ ها اما در شرايط آب و هوايي مختلف مانند باران هاي زياد ممکن است که رنگ و همچنين ظاهر خود را تغيير دهند. شما به همين دليل هم نيازمند هستيد که مراقبت و توجه هميشگي نسبت به آن ها داشته باشيد.

يکي از انواع حفاظ ها که زيبايي خاصي دارد، حفاظ شبه چوبي است. دقت داشته باشيد که اين نوع حفاظ در مقابل رطوبت و همچنين آتش مقاوم است و اگر شما هم در منطقه اي مرطوب زندگي ميکنيد ميتوانيد از اين نوع حفاظ ها استفاده کنيد. معمولا حفاظ هاي شبه چوب در مقابل پوسيدگي هم مقاوم هستند اما  نيازمند نظافت هاي خاص خواهند بود چرا که گرد و غبار را به خود جذب مي کنند.شما ميتوانيد از انواع مختلف نرده آهني محافظ پنجره دو جداره براي حفظ امنيت محل زندگي خود استفاده کنيد. البته دقت داشته باشيد که در اين زمينه از فروشگاه هاي معتبر خريد کنيد و خدمات پس از فروش را نيز دريافت کنيد.

براي اطلاع از قيمت 09123649705 حفاظ پنجره ساختمان

براي اطلاع از قيمت 09123649705 حفاظ پنجره متحرک 

 

 

 

 

برادر...
ما را در سایت برادر دنبال می کنید

برچسب : نرده,آهنی,محافظ,پنجره,دو,جداره,و,کارایی,های,آن, نویسنده : کاووسی فر emmtehann6 بازدید : 157 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 3:32

مدل نرده آهني بالکن چيست؟

نرده آهني چيست؟
زماني که صحبت از مدل نرده آهني بالکن به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به آهن دارند.

در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است.

شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند.

توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از مدل نرده آهني بالکن رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.
محصولاتي که به عنوان مدل نرده آهني بالکن به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود.

ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند.

دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند.

شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي مدل نرده آهني بالکن قابل مقايسه نيست.

انوع مدل نرده آهني بالکن

چرا مدل نرده آهني بالکن؟
حال سوالي که پيش مي آيد اين است که وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده کنيد چرا بايد مدل نرده آهني بالکن را انتخاب کنيد.

اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟
محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند.

البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود که شما در کيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلکه آنچه بايد بدانيد اين است که قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است.

در سال هاي اخير با توجه به رشدي که در زمينه تکنولوژي هاي مربوط به جوشکاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

کيفيت مدل نرده آهني بالکن چگونه است؟

شايد اصلي ترين عاملي که باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است که اين نوع محصولات معمولا دارا کيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي که يک خريدار به آن دقت خواهد کرد نيز همين کيفيت است.

در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده برآورده نشود، ممکن است که ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد.

البته افزايش استفاده از مدل نرده آهني بالکن در سال هاي اخير نشان دهنده اين است که اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و کيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است که توانسته اند تا اينجا پيشروي کنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز کنند.

مزاياي مدل نرده آهني بالکن

کيفيت مدل نرده آهني بالکن شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم که استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما کاربردي باشد.

آنچه بايد بدان دقت کنيد اين است که اين نوع نرده ها هم کم از نرده هاي آهني ندارند.

البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد.

همانطور که در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد که شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده کنيد.

در اين بين مدل نرده آهني بالکن نيز براي شما همين کار را خواهد کرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي کنيد.

طراحي هاي مدل نرده آهني بالکن چگونه است؟

نکته اي که در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است که عده بسياري معمولا به جاي اينکه از نرده فرفورژه استفاده کنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند.

ميتوان گفت که برخي از اين افراد اينطور بيان مي کنند که نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است. آنچه شما بايد بدانيد اين است که اين نوع نرده ها معمولا داراي انواع مختلفي هستند و نمي توان گفت که نرده هاي فرفورژه تنها به يک شکل ساخته مي شوند.

اين نوع نرده ها نيز داراي اشکال و انواع مختلفي هستند که شما ميتوانيد بنا به سليقه خود آنها را انتخاب کنيد.
اغلب افرادي که ميخواهند از نرده براي زيبايي ساختمان خود استفاده کنند اينطور مي گويند که اين کار باعث مي شود که نماي ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد.

شايد در روزهاي گذشته اين نوع حفاظ ها تنها به يک شکل توليد ميشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدي زياد است که شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را به راحتي خريداري کنيد و زيبايي نماي ساختمان خود را نيز حفظ کنيد.

هرچند استفاده از اين نوع نرده آهني بالکن ميتواند زيبايي نما را بسيار بيشتر از آهن ايجاد کند اما هنوز هم عده اي تصور مي کنند که اشکال آن ها محدود است.

 

 

برادر...
ما را در سایت برادر دنبال می کنید

برچسب : مدل,نرده,آهنی,بالکن,چیست؟, نویسنده : کاووسی فر emmtehann6 بازدید : 388 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:22

چرا از توليد کنندگان حمايت کنيم ؟

از آن جايي که کشور ما با تحريم هاي بين المللي مواجه است

بهترين راه براي مقابله با اين تحريم ها رونق توليد داخلي و حمايت از توليد داخلي است.

درست است که در شرايط تحريم در بحث تأمين مواد اوليه دچار مشکل

خواهيم بود، ولي در زمينه فروش و توليد ملي کيف شرايط بهتري ايجاد و فراهم مي شود.

بايد دست به دست هم دهيم تا مشکلات ناشي از کمبودهاي وارداتي توليدکنندگان به

اشکال مختلف رفع شود تا به داشته هاي خود تکيه کنيم و بر اساس سرمايه عمومي کشور اقدام و توليد را رونق ببخشيم.

تحريمهاي بين المللي مانند تيغ دولبه عمل ميکند، از سويي ميتواند شرايط را براي افزايش توان توليد داخلي،

مناسب کند و از طرفي در صورت عدم توجه به ظرفيتهاي داخلي، به استقلال سياسي کشور خدشه وارد ميکند.

مسئولان و مديران کشور در جهت رسيدن به رونق توليد بايد پتانسيل ها و ظرفيت هاي داخلي را باور کنند

و در راستاي شکوفايي استعداد هاي داخلي اقدامات مناسب را انجام دهند و سرمايه گذاري هاي لازم را صورت دهند.

نيروي انساني متخصص نقطه قوت اقتصاد کشور است که بايد ضمن بها دادن به آن، زمينه فعاليت آنها در چرخه اقتصادي کشور فراهم شود.

يکي ديگر از موانع رونق اقتصادي واردات کالاهايي است که در داخل مي تواند توليد شود که باعث دلسردي توليد کننده مي شود.

واردات کالاهاي مشابه داخلي، توليدي هاي کيف را براي افزايش توليد و سرمايه گذاري دلسرد ميکند.

cbbk_m1.jpg 

 

دولت بايد با ممنوعيت واردات کالاهايي که در داخل توليد ميشود

عرصه را براي رقابت سازندگان ايراني فراهم کند تا ضمن خروج ارز از کشور توليد داخلي رونق بگيرد.

رونق توليد بخشي از برنامههاي حوزه اقتصاد مقاومتي است که با حمايت از توليد داخلي ميتواند به توسعه فعاليت توليدکنندگان داخلي منجر شود.

معرفي توليدي کيف داخلي

از جمله مطرح ترين توليد کنندگان کيف در ايران ميتوان به توليدي کيف گوهري اشاره کرد

اين توليدي با بيش از 10 سال تجربه موفق در زمينه توليد و پخش انواع کيف يکي از با سابقه ترين توليدي ها ي کيف در اين بخش شناخته ميشود

توليدي گوهري از جمله معدود توليد کنندگانيست که اقدام به عرضه مستقيم محصولات خود نمود

و به علت حذف واسطه هاي بسيار تمامي کيف هاي توليد شده توسط کيف گوهري

با نرخي بسيار پايين تر در اختيار مصرف کنندگان سطح کشور قرار گرفت

از ويژگيهاي يک توليدي کيف خوب

قيمت مناسب به عنوان رکن اساسي

تنوع بالا در محصولات

توليد هفتگي کيف هاي جديد و به روز

توليد انواع متنوعکيف از جمله کيف هاي زنانه , مردانه , مدرسه , و کوله پشتي

توليد انواع کيف سفارشي با پايين ترين نرخ

گارانتي و پشتيباني از محصولات به صورت حقيقي

 

( اگر به دنبال توليدي کيف چهارراه سيروس هستيد از اين مطالب بازديد فرماييد )

مراجعه حضوري به توليدي کيف و ديدن محصولات از نزديک

براي خريد از توليدي مخصوصا اگر تجربه قبلي در اين زمينه نداريد

حتما به صورت مستقيم به توليدي کيف يا دفتر مرکزي مربوطه مراجعه کرده و با ديدن محصولات

از نزديک و مقايسه قيمت ها و کيفيت اقدام به خريد کنيد

از واسطه ها حذر کنيد !!!

واسطه ها (دلال) مضر ترين عامل براي اقتصاد و پيشرفت صنعت

بوده و ضرره جبران ناپذيري به بدنه اقتصاد و باعث جلوگيري رشد و پيشرفت

تمامي مشاغل در هر سطحي ميشه

هر چه در اينترنت ميبينيد باور نکنيد !!!

با يه جستجوي ساده در اينترنت به طور مثال توليدي کوله پشتي يا توليدي کيف مدرسه رو جستجو کنيد

سايت هاي زيادي رو ميبينيد

که همگي واسطه بوده و نه تنها اطلاعي از صنعت و توليد ندارند بلکه دانش کافي

براي نام گذاري منحصر به فرد برند و سايتشون هم ندارن به طوري که همگي از يک اسم خاص استفاده ميکنن !!!!

مراجعه حضوري

حتما با مراجعه حضوري و درخواست آدرس توليدي حتما از واقعي بودن واحد صنفي مذکور

اطمينان حاصل کنيد

استعلام قيمت

با بازديد حضوري از تمامي عرضه کنندگان کيف و يا کالاي مورد نظرتون

قيمت ها رو مقايسه کنيد

قياس قيمت ها در دو مورد به شما کمک شاياني ميکنه

تشخيص توليدي کيف واقعي از فيک (مسلما در عرضه مستقيم با قيمت خيلي پايين تري ميتونيد محصولتون رو خريداري کنيد  )

مطمئنا يکي از ارکان موفقيت در هر صنف و شغلي خريد مناسب با پايين ترين قيمت و عرضه اجناس ارزان قيمته (به قول معروف سود تو خريده نه فروش !!!)

مراجعه مستقيم به توليدي کيف چه مزيت هايي دارد ؟

با خريد مستقيم از توليد کننده در وحله اول ميتونيد بهترين کيفيت رو با مناسب ترين قيمت تهيه کنيد

کم کردن واسطه ها باعث کاهش نرخ کاذب شده و انواع کيف رو ميتونيد

با کمتر از نصف قيمت موجود در بازار تهيه کنيد !!!

با حذف واسطه ها (دلال هاي عزيز) بسياري از مشاغل کاذب حذف ميشه

مسلما روند رشد اقتصادي در تمامي مشاغل با رشد روز افزون مواجه ميشه

پس عاجزانه تقاضا ميکنم در واحد صنفي که براي خريد انتخاب ميکنيد  فرماييد

 

 

 

 

برادر...
ما را در سایت برادر دنبال می کنید

برچسب : چرا,از,تولید,کنندگان,حمایت,کنیم,؟, نویسنده : کاووسی فر emmtehann6 بازدید : 162 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:51

خريد کتاب از کتابفروشي کاواک

کتاب چهارراه

بهرام بيضائي | انتشارات روشنگران

اين واپسين نمايشنامه‌اي است که بيضايي در ايران نوشته است، به سالِ ????. متنِ نمايشنامه در زمستانِ ???? به وسيله‌ي انتشارات روشنگران و مطالعات زنانِ تهران در قطعِ رحلي چاپ و منتشر شد. اين کتاب، غير از نمايشنامه و اطّلاعات و عکس‌هاي نخستين نمايشش، حاوي چکيده‌اي از داستانِ نمايش و متنِ برنوشتِ نخستين نمايش و سپاسنامه و گفتگوي بيضايي با تماشاکنانِ نمايش (بي ذکرِ نامِ پرسندگان و پاسخ‌دهنده) است.

کتاب مولن روژ

پيرلا مور | مترجم: سهيل روحاني| انتشارات نگاه

داستان زندگي و مشکلات نقاشي به نام دولوتوز لوترک. کتاب تقريبا تمام ابعاد زندگي نقاش فلک زده را به تصوير مي‌کشد و هيچ چيزي را از قلم نينداخته به طوري که کاملا مي‌شود خود را در جايگاه او حس کرد به همان اندازه رنج برد.
 
 

کتاب گفت‌وگو با کيشلوفسکي

رناتا برنارد و استيون وودوارد | مترجم: آرمان صالحي | نشر شورآفرين

داستان زندگي کريشتف کيشلوفسکي دست‌کم آن‌طور که خارج از سرزمين مادري او، لهستان، روايت شده، داستان زندگي فيلم‌سازي است که آثارش ريشه در مستندسازي اجتماعي دارد و با رويکردي کاملاً سياسي به سينماي کشورش و گرايش‌هاي زيبايي‌شناسانه‌ي او، به موجب تغييرات شخصي، سياسي و اقتصادي، سينمايي را خلق کرده است که در نهايت به يک سنت سينمايي فراگيرترِ اروپايي و يک سبک‌شناسي هنرمندانه‌ي سينما در دهه‌هاي ???? و ???? تبديل شده است. در اين کتاب تلاش شده است تا نکات ظريف و جزئيات تأثيرگذارتر اين داستان ارائه شود و احساسات و افکار کيشلوفسکي درباره‌ي سينما، از ????، يعني زماني که هنوز در دانشکده‌ي سينما تحصيل مي‌کرد، تا ???? به دقت بازتاب داده شود.

 

برادر...
ما را در سایت برادر دنبال می کنید

برچسب : تازه,های,نشر,بهمن,ماه,98, نویسنده : کاووسی فر emmtehann6 بازدید : 164 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:36

تابلوي فلکسي چيست و چه کاربردها و مزايايي دارد ؟

 

 

تابلوهاي فلکس فيس همانگونه که از نامشان پيداست، داراي صفحه‌هاي قابل انعطافي اند که در حال حاضر بهترين جايگزين براي تابلوهاي پلاستيک قديمي مي‌باشند.

مقاومت در مقابل نورخورشيد و شرايط جوي

اينگونه تابلوها چه از لحاظ ابعاد و چه فرم دهي داراي محدوديت حداقلي مي‌باشند و خاصيت روکش ابريشمي و پوشش کوتينگ، مقاومت آن‌ها را در مقابل نورخورشيد و شرايط جوي نامناسب، بسيار افزايش داده است.

مشخصات فني

  • نوع چاپ فلکسي رنگي در ابعاد استاندارد و سفارشي به همراه پانچ و ليفه مي‌باشد.

 

مزاياي متريال فلکس

  • اين نوع جنس يک مدياي backlight بوده که از يک فيلم نيمه شفاف pvc توسط آکروليک تقويت شده تشکيل شده است.
  • اين فيلم علاوه بر توانايي عبور نور با توجه به الياف آکروليک از استحکام کششي بسيار بالايي برخوردار مي‌باشد.
  • عواملي نظير مقاومت در برابر گاز ازن، اشعه ماوراي بنفش، ميزان ازدياد طولي در برابر کشش لحظه‌اي و متوالي و ميزان جذب خود فلکس از عوامل کيفيتي اين متريال مي‌باشد.
  • کيفيت چاپ بستگي به نوع کوتد فلکس دارد.
  • عمر اين مديا بستگي به نوع کيفيت بين 3 تا 7 سال مي‌باشد.
  • نظر به اين که فلکسي فيس به علت خواص منحصر به فرد خود در دوام و عبور نور، منحصرا به عنوان مدياي چاپ جهت مصارف تبليغاتي پشت نوردار مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
  • ساخت تابلوهاي تبليغاتي سر درب فروشگاه‌ها، بيلبوردها و ساخت مصارف از اين مديا مي‌باشد.

شکل ظاهري تابلو فلکسي

  • مکعبي به صورت ريلي، سپري و اسکلت فلزي.
  • با عرض 21 سانتي‌متر با پوشش فلکس و روشنايي داخل.

بسته به ظرافت و خلاقيت تابلوساز استفاده‌هاي گوناگوني در عرصه تبليغاتي دارد.

تابلوهاي فلکسي در دو نوع چاپ و استيکر ( که بيشتر تابلوها نيز چاپي مي‌باشند ) عرضه مي‌شود و ابعاد آن طبق محيط و سليقه متغير است.

نور اين تابلوها از لامپ‌هاي فلوروسنت (مهتابي) تامين مي‌گردد و جايگزيني شايسته براي تابلوهاي قاب پلاستيک مي‌باشد

مراحل ساخت

به طور کلي ساخت اين تابلوها در چهار مرحله صورت ميگيرد؛

  1. .1.طراحيتابلو که توسط طراحان گرافيکي و بيشتر توسط نرم افزار فتوشاپ صورت مي‌گيرد.
  2. چاپ طرح بر روي متريال فلکس که توسط دستگاه هاي چاپ out door صورت مي‌گيرد.
  3. ساخت قاب پروفيلي کهفلکس بر روي آن نصب مي‌شود.
  4. نصب مهتابي بر روي ورق‌هاي گالوانيزه که اصطلاحا “سيني مهتابي” گفته مي‌شود.

 

تاريخچه تابلو فلکس فيس در ايران

  • تابلو فلکس فيساز حدود سال 1375 وارد بازار ايــران شد و در آن زمان به نسبت ديگر تابلوهاي تبليغاتي به لحاظ نورپردازي و تنوع جلوه‌هاي بصري در جايگاه بسيار خوبي قرار داشت.

استفاده از استيکر در چاپ فلکسي

طرح‌هاي تابلو فلکس در ابتدا توسط استيکر(Sticker) يا برچسب در رنگ‌هاي مختلف بر روي متريال فلکسي چسبانده مي‌شد. بدين ترتيب که پس از برش استيکر به اشکال مختلف، با کمي نم‌دار کردن متريال فلکسي (معمولا به وسيله محلول آب و مايع ظرفشويي)، استيکرها را روي آن چسبيده مي‌شد.

به علت نم‌دار بودن فلکس، استيکرها به راحتي بر روي فلکسي قادر به جابجايي بودند و در نهايت پس از مشخص شدن مکان دقيق استيکر، به وسيله کاردک پلاستيکي، هوا و نم زير استيکر خارج مي‌شد و استيکر به خوبي روي فلکس مي‌چسبيد. قطعـا در آن زمان بدست آوردن هارموني مناسب براي طرح تابلو فلکس و پياده سازي لوگوها و علائم تجاري خاص بـا استيکر، کاري دشوار و هنري محسوب مي‌شد.  پس از آن، روش ساخت تابلو فلکسي به وسيله استيکر، با آمدن پرينترهاي فلکس منسوخ شد و تصاوير واقعي و چاپ شده جايگزين طرح‌هاي اسـتـيـکـري ماقـبل خود شدند.

 

ادامه مطلب : چاپ فکسي

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

برادر...
ما را در سایت برادر دنبال می کنید

برچسب : تابلوی,فلکسی,چیست,و,چه,کاربردها,و,مزایایی,دارد,؟, نویسنده : کاووسی فر emmtehann6 بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:44

لینک دوستان

خبرنامه